reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Novotná

Marta Novotná

Bloger 
  • Počet článkov:  200
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som optimista, ktorý niekedy odoláva tvrdej realite, niekedy sa vracia do minulosti, detstva a mladosti, ale snažím sa veselo a i vážne, žiť v tomto reálnom svete. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehySúkromnéAutomobilDoprava a dopr. predpisySlužbyFoto - článkySviatky, kultúra a tradícieŠkola a spomienkyStarobaPočítač a rodinaPríroda a jedloPoéziaŽena, rodina, deti, spomienkyPríroda a zvieratkáVzťahyPráca, dôchodok, spomienkySpoločnosťDrogyZdravie

reklama

Automobil

Viete, čo tankujete na benzínovej pumpe?

Marta Novotná

Viete, čo tankujete na benzínovej pumpe?

Každý si myslí, že vie, čo tankuje, ale nie je to vždy pravda. Hovorí sa, že každý je omylný. V živote sa nám pošťastí všeličo popliesť a urobiť si tak škodu. Niekedy nejde len o škodu finančnú, ale aj časovú. Veď, sa aj hovorí, že čas sú peniaze. V tomto prípade, o ktorom vám chcem napísať, istotne toto príslovie platilo do bodky. Nehovoriac o tom, že tu vznikla aj nemalá finančná škoda. Pracovníčka uvedenej firmy sa istotne neriadila heslom: “Dvakrát meraj a raz strihaj.” Udalosť, ktorú vám opíšem v nasledujúcich riadkoch sa stala v jednej obci, neďaleko Bratislavy a poškodeným nebol len môj priateľ, majiteľ auta, ale aj majitelia benzínovej pumpy.

  • 26. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 512x
  • 71
Zažili ste za volantom mikrospánok?

Marta Novotná

Zažili ste za volantom mikrospánok?

Už sa veľa hovorilo o tom v médiách, medzi ľuďmi a písalo v printovych médiách a na internete. Častým vinníkom dopravných nehôd a zabijakom posádok aut, a to nielen na Slovensku, je mikrospánok. Vzniká pri monotónnej jazde, keď sa telo vodiča úplne uvoľní a mozog úplne vypína. Mikrospánok prichádza, keď vodič ide po dlhej a rovnej ceste, vonku je tma,  na ceste je málo aut a predovšetkým, vodič je unavený. O tejto téme sme diskutovali aj so známymi a priateľmi, ktorí mikrospánok zažili. Našťastie vo väčšine prípadov sa ani im, ani autu, nič nestalo. No, nie každý má také šťastie. Zaujala ma jedna príhoda, ktorú mi vyrozprávali naši známi. Neporozprávali len príbeh o mikrospánku, ale aj o tom, akú danosť má náš známy, vodič. Keďže sa im  táto situácia stala už viackrát, lebo podnikanie ich núti byť často na cestách, snažili sa hľadať nejaké riešenie.

  • 5. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 668x
  • 110
Zničila som manželovi jeho miláčika

Marta Novotná

Zničila som manželovi jeho miláčika

Jedného zimného dňa, ráno som vstala skôr, lebo som mala vybaviť veľa vecí. Ani som netušila, že čo spôsobím, zmenou svojich zásad. V našej domácnosti som spôsobila šok. Manželovi preto, lebo prišiel o svojho miláčika a mne preto, lebo som sa toho činu zúčastnila.

  • 1. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 226x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu