reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Novotná

Marta Novotná

Bloger 
  • Počet článkov:  200
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som optimista, ktorý niekedy odoláva tvrdej realite, niekedy sa vracia do minulosti, detstva a mladosti, ale snažím sa veselo a i vážne, žiť v tomto reálnom svete. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehySúkromnéAutomobilDoprava a dopr. predpisySlužbyFoto - článkySviatky, kultúra a tradícieŠkola a spomienkyStarobaPočítač a rodinaPríroda a jedloPoéziaŽena, rodina, deti, spomienkyPríroda a zvieratkáVzťahyPráca, dôchodok, spomienkySpoločnosťDrogyZdravie

reklama

Príroda a jedlo

Keď sa darí, tak sa darí alebo aj majster tesár sa raz utne

Marta Novotná

Keď sa darí, tak sa darí alebo aj majster tesár sa raz utne

Moja domácnosť má už veľa rokov, a preto aj pri varení a pečení pre mojich drahých si moja kuchyňa všeličo pamätá. Kuchárske umenie som si vyskúšala hlavne v období pred sviatkami, alebo pri rodinných oslavách. V mladších rokoch som rada vymýšľala a kombinovala pri varení a pečení, ale ani teraz nezaostávam. Vždy som sa tešila, že moje produkty mojej rodine chutili. Pri mojich prvých pokusoch sa mi nie vždy všetko darilo, a párkrát som musela produkty kuchyne zachraňovať. Vtedy som bola smutná, ale teraz sa tomu len pousmejem. Veď sa hovorí, že aj majster tesár sa raz utne. Rozhodla som sa uverejniť moje pokusy o prípravu dvoch produktov v kuchyni a zároveň uverejniť aj pravé recepty, tak aby sa vám vydarili. Najskôr Vám prezradím ako som chcela prvýkrát piecť langoše, a potom si môžete aspoň v predstavách pochutnať na tradičnom, rodinnom vaječnom koňaku, ktorý som mala rada hustý a slabo alkoholický. Nepila som ho, ale som ho jedla lyžičkou zo širokého pohárika. Opíšem vám ako som tieto dva produkty zbabrala a napíšem vám aj ich už mnou overené recepty.

  • 6. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Veselý letný deň pri jazere s dedkovým halászlé

Marta Novotná

Veselý letný deň pri jazere s dedkovým halászlé

Po dlhodobých lejakoch, nastali teplejšie dni, a tak sme sa rozhodli stráviť čas v prírode, na chate pri jazere. Pripravili sme vonku stretnutie a aj oslavu niektorých oslávencov z rodiny. Na našu party sa prišli naše deti s rodinami a naši najbližší priatelia. Keďže mladí sú cez týždeň vyťažení v práci, tak sme sa rozhodli pripraviť nejaké dobroty my. Slniečko nám prialo a príroda po tých výdatných dažďoch bola krásna, pestrofarebná. Okrem jedenia, sme pripravili aj zábavu, aby sme sa dostatočne  hýbali. Deň nám vyšiel na jednotku, všetkým zostali príjemné spomienky a deťom v srdiečkach radosť. Vám  prinášam aj dedkov recept ako variť halászlé.

  • 13. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 586x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu