reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Novotná

Marta Novotná

Bloger 
  • Počet článkov:  200
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som optimista, ktorý niekedy odoláva tvrdej realite, niekedy sa vracia do minulosti, detstva a mladosti, ale snažím sa veselo a i vážne, žiť v tomto reálnom svete. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehySúkromnéAutomobilDoprava a dopr. predpisySlužbyFoto - článkySviatky, kultúra a tradícieŠkola a spomienkyStarobaPočítač a rodinaPríroda a jedloPoéziaŽena, rodina, deti, spomienkyPríroda a zvieratkáVzťahyPráca, dôchodok, spomienkySpoločnosťDrogyZdravie

reklama

Doprava a dopr. predpisy

O policajtoch na zastávke autobusu

Marta Novotná

O policajtoch na zastávke autobusu

V jedno chladné ráno, na zastávke autobusu, sme si spolu so susedou vypočuli zaujímavý rozhovor dvoch pánov. Najskôr išlo len o silácke reči, ale neskôr prešli na rozprávanie o aute a o našich policajtoch. Chlapci úplne zabudli na to, že stoja na verejnom priestranstve a kričali ako do ampliónu. Informovali všetkých, čo stáli na zastávke a aj tých, čo išli okolo. Nedalo sa nepočúvať, lebo rozprávali veľmi hlasno. Zaujímaví ľudia a zaujímavo prejavovali svoje názory. Po rozprávaní oboch pánov o policajtoch, som sa zamyslela. Veď aj policajti sú len ľudia. Takí ako ľudia v iných profesiách. Sú medzi nimi aj takí aj onakí. A sú vôbec dopravní policajti potrební na našich cestách? Nevyrábajú niekedy stresy pre vodičov, už len svojím zjavom a správaním? Keby však neboli, čo s tými nedisciplinovanými vodičmi na cestách? Isto, by mali na cestách raj a nič, by ich nebrzdilo.

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Čo bolo so šoférom autobusu?

Marta Novotná

Čo bolo so šoférom autobusu?

Vypočula som si príbeh mojej nevesty a syna. Zažili ho na autobusovej stanici v Bratislave, pri odprevádzaní svojho sedemnásťročného brata a švagra, na diaľkový autobus do Zvolena. Premýšľala som nad tým a hlavou mi víria rôzne otázky. Starajú sa zodpovední za diaľkovú autobusovú dopravu, či docestujú cestujúci v poriadku do cieľovej stanice ? Robia nejakú kontrolu diaľkových autobusov a pred jazdou, kontrolu svojich diaľkových vodičov? Zakročia, ak sa im cestujúci sťažujú a kedy riešia daný problém ? Podľa rozprávania mojej nevesty a syna, to asi nerobia a ani ich to nezaujíma. Zaujíma ich len ich zisk, ich pohodlie v práci a nič iné? Hoci už prešla nejaká doba, rozhodla som sa ich príbeh opísať, aby som upozornila ďalších cestujúcich, aby si všímali chovanie vodiča v autobuse, s ktorým mienia cestovať. Veď život máme len jeden.

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 609x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu