reklama

Pípali ste už v obchodnom dome?

Ja, áno a vyvolala som tým všeobecný záujem a mala som nemálo divákov. Ako každý rok aj tento sme sa rozhodli navštíviť po Vianociach našu mamu, príbuzných a aj známych a priateľov v Partizánskom.  Podarilo sa nám navštíviť všetkých. Zostávali ešte priatelia, ktorí bývajú mimo Partizánskeho. Pred ich návštevou sme sa rozhodli kúpiť v neďalekom hypermarkete Tesco pre nich nejaké darčeky. Vystúpili sme z auta a rýchlo sme vstúpili do obchodného domu. Presne tak ako zvykneme vždy. Ponáhľali sme sa a ničoho sme si nevšímali. Nebyť vnímavých zamestnancov obchodného domu, mohli by sme zažiť aj nepríjemnosť a neskončilo by to smiechom a zábavou, ale problémom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (66)
Obrázok blogu

Vstúpili sme do obchodného domu. Zrazu od pultu vpravo, pristúpil k nám usmiaty pán SBS - kár a oslovil nás: “ Nehnevajte sa, prosím, ale vy pípate.” Začudovali sme sa a zo začiatku sme ani nerozumeli, čo nám pán SBS -kár hovorí. Keď zopakoval ešte raz: “Prepáčte, ale vy pípate.”, tak sme sa rozosmiali. Spýtali sme sa ho: “Ako to, že pípame?”

Keď naše “dlhé vedenie” pominulo, pochopili sme a pozreli sme sa k dverám, kde bolo na boku dverí signalizačné zariadenie. Pán SBS - kár nás vyzval, aby sme prešli vchodovými dvermi hypermarketu ešte raz. Prešli sme a vtedy sme videli, že svetielko na dverách, bliká a pípa. Manžel sa rozhodol ísť okolo signalizácie sám. Nepípal. Bola som na rade ja a prešla som dverami. Samozrejme, pípala som. Potom mi vzali kabelku a prešla som dvermi za pípania a blikania. Vyzliekla som si nový kožuch, vianočný darček od detí a prešla som opäť cez vchodové dvere. Konečne, zariadenie na dverách ani nepíplo, ani nebliklo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri zákazníckom pulte mi zamestnankyňa obchodného domu, prehliadla nejakým prístrojom, môj nový kožuch. Po chvíli našla dole na spodku kožucha čip a prístrojom ho dekódovala. Všetci okolo sa smiali, lebo pán SBS - kár a manžel vtipkovali na môj účet. Pani ešte nakoniec potmehúdsky utrúsila, že to musela odkódovať, aby som viac ani nepípla. Manžel s ňou súhlasil a vážne sa opýtal: “Nedostal by som taký prístroj aj domov?” Pani sa zasmiala. Manžel so šibalským úsmevom pokračoval: “Viete, niekedy by som ju potreboval vypnúť aj doma.” Všetci sme sa rozosmiali a ja som len na neho mávla rukou. Veď, poznám svojho chlapa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zamestnanci hypermarketu nám vysvetlili, že kožuch bol isto kúpený v predajni Tesca, kde sa im pri predaji nepodarilo odblokovať čip, alebo sa čip zaktivoval znova. Bolo to dobré, že si nás všimli pri vstupe do obchodného domu. Pri odchode z predajne, by sme mohli mať problémy. Milým zamestnancom obchodného domu sme sa poďakovali, rýchlo sme nakúpili a pobrali sme sa k naším priateľom. Príhodu sme im rozpovedali a manžel zase veselo vtipkoval. Priniesli sme im dobrú náladu a zasmiali sme sa.

Zažili ste to už niekedy? Čo poviete, dobrá skúsenosť? Ani vo sne, by ma nenapadlo, že by sa mi mohlo také niečo stať. Vďaka zamestnancom hypermarketu som tento raz nemala problémy a poučila som sa. Po tejto skúsenosti budem pri dverách obchodných domov hľadať signalizačné zariadenie, aby som zistila, či náhodou nepípa a nebliká. Nechcela by som, aby sa mi, hlavne pri odchode z obchodného domu, aktivoval nejaký čip v nákupe. Budem pozorná. Veď nechcem mať problémy. V opačnom prípade, by som sa nemusela na podobnej príhode až tak zabávať. Som vďačná pánovi SBS - károvi a milej pani pri pulte v Tescu v Partizánskom, ktorí nás svojím postrehom ušetrili neskorších možných problémov.

Marta Novotná

Marta Novotná

Bloger 
  • Počet článkov:  200
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som optimista, ktorý niekedy odoláva tvrdej realite, niekedy sa vracia do minulosti, detstva a mladosti, ale snažím sa veselo a i vážne, žiť v tomto reálnom svete. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehySúkromnéAutomobilDoprava a dopr. predpisySlužbyFoto - článkySviatky, kultúra a tradícieŠkola a spomienkyStarobaPočítač a rodinaPríroda a jedloPoéziaŽena, rodina, deti, spomienkyPríroda a zvieratkáVzťahyPráca, dôchodok, spomienkySpoločnosťDrogyZdravie

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu